اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الیناگلینا

پیک نیک

1390/4/2 9:44
نویسنده : فاطمه
380 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام به همه دوستای گلم.دیروز با مامان جونم و خاله ها و عمه ها و مادر بزرگهام رفتیم پارک بانوان.خیلی خوش گذشت من خیلی خوشحال بودم و شیطونی می کردم ، مامانی هم منو لوس می کردو بازی می داد .مامانی واسمون  کتلت مرغ درست کرده بود و مادر بزرگم کشک بادمجان و عمم هم سوسیس سیب زمینی،همه گذاشتند وسط و با هم خوردند.من از کتلت مامانی  کلی خوردم خیلی خوشمزه بود.niniweblog.comبعد رفتیم با مامانی قدم بزنیم من هم توی آغوشی مامانی نشستم و عمه اکرم هم توی راه از من و مامانی عکس گرفت. ولی من زیاد حوصله نداشتم و اونقدر غر زدم که دیگه مامانی تصمیم گرفت برگرده و از خیر پیاده روی گذشت. ساعت ٨ هم رفتیم دنبال بابایی و برگشتیم خونه،آنقدر خسته بودم که یه کم شیر خوردم و خوابیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)