اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

الیناگلینا

اسباب بازی های جدید

1392/2/10 10:03
نویسنده : فاطمه
857 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دختر گلم دیروز که از سر کار برگشتیم خونه ، رفتیم بیرون یه کم واسه خونه خرید کنیم .بعد موقع برگشت رفتیم بابا یه جا کار داشت و اون بهونه ای شد و ما هم پیاده شدیم و یه دوری زدیم تو یه راه مغازه اسباب بازی فروشی بود که رفتیم یه لباسشویی و یه جارو برقی واست خریدیم که تو خونه باهاشون خاله بازی کنی .خیلی اسباب بازیهای با مزه ای داشت می خواستم واست اطو هم بگیرم که تموم کرده بود. اجاق گازش هم به درد نمی خورد دو شعله بود که بابایی با شوخی می گفت ما پنج شعله می خواهیم. واقعاً با مزه بود انگار داری جهیزیه می خری.

خاله بازي

بعدا نوشت:

دختر خوبم حرف زدنت کاملاً مختص خودته .مثلا وقتی سراغ کسی را می گیری می گی:مامان کو مامان.بابا کو بابا.عزیز کو عزیز.آخر جمله هات تاکید داری.

ا وا

دیشب هم کنار هم بودیم بابا ته ریش داشت دست می زنی به صورت بابایی می گی بابا این چیه ؟بابا میگه ریش .میگی من ندارم .مامان نداره .بابا جواب داد :فقط بابا ها دارن.می گی :به من هم بخر خووب. در کل هر چی تو تلوزیون نشون می ده می گی بخر باشه زود بخر.

جوجه طلايي من

با تلفن حرف می زنی(حالا یا واقعی یا خیالی) میگی بستنی بخر خوب باشه .بستنی بخر من می خورم خوب شم.حالا اینکه کجات درد می کنه که با بستنی خوردن خوب می شه الله و اعلم.گاهاً روزی دوتا بستنی می خوری.

 

ماماني مو هات را خراب كرده

 

 اليناي خوشگلم نزديك عروسي خاله فريبا ماماني مو هات را كوتاه كرد و خيلي بد شد ،خيلي ناراحتم عزيزم حتما بايد هر طوري كه شده ببرم آرايشگاه درستش كنم.

 

فرشته مامان

 تاریخ٢٧/٠١/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسیم-مامان آرتین
21 فروردین 92 8:33
ای جونم مبارکت باشه
فاطمه جون ایشالا یه روز خاطره خرید جهیزیه رو بنویسی[ماچ
مرسي عزيزم
فهیمه مامان سینا
23 فروردین 92 18:50
وسیله جدیدات مبارک الینا جونم ایشالا خرید وسایل جهیزیت گل خانوم
نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:26
آخه نازی
خاله جونم مارو یه چایی دعوت نمیکنی؟


خواهش مي كنم تشريف بياريد
نسیم-مامان آرتین
28 فروردین 92 9:32
وای چقدر خوشگلا از دست این مامان هنرمند
مامان فرنیا
28 فروردین 92 14:02
چه روز خوبی بوده دیروز اخ که این جهاز فرشته کوچولوهامون از وسایل یک عروس بیشتره واقعا یک خانه لازم داره اخ که چه حالی میده توی این استکانو قوری چای خوردن
مامان ترنم کوچولو
3 اردیبهشت 92 18:12
سلام الینا جونم
من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست شی
به منم سر بزن
راستی وبت خیلی قشنگ

مرسي عزيزم آدرس وب اشتباه بود نمي توانم وبلاگت را ببينم .
مامان ترنم کوچولو
7 اردیبهشت 92 12:13
ممنون از این که بهمون سر زدید بازم بیاید پیشمون من لینکتن میکنم