اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

الیناگلینا

جمله ناب

1393/1/30 12:22
نویسنده : فاطمه
460 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

درد دل مامان و دختر

عزيزم اين روزها خيلي از برخورد و رفتارت دلم گرفته و ناراحتم ،مطمئناً اقتضاي سنته اما براي من خيلي سخته كه دخترم نسبت بهم بي محبتي كنه و به حرفم گوش نكنه و دوستم نداشته باشه.از اينكه مي بينم پرخاشگري مي كني اول از دست خودم ناراحت مي شم كه حتما من يه طوري رفتار كردم كه تو اينطور بد اخلاق شدي و بعد فكر كه مي كنم مي بينم كه تو هنوز سه سال و نيم بيشتر نيستي ونميشه از يه بچه انتظار داشت كه كامل بفهمه و هيچ كار اشتباهي نكنه .عزيزم اذيت هات را به جون مي خرم اما عشقم نمي تونم بي تفاوتي ات را نسبت بهم تحمل كنم و خيلي دلم مي شكنه . شايد علتش اين باشه كه هر روز زمان زيادي را بدون من سر مي كني و ديگه نسبت به مامان حس دلتنگي نداري.هر چند خوشحالم از يه بابت كه اگه يه روزي من نباشم خيلي وابسته من نيستي و مي توني روي پاي خودت بايستي. البته دردانه مامان و بابا، خدا كنه كه هميشه سايه ما بالاي سرت باشه و با ناز و نوازش مامان و بابا بزرگ بشي،خانم بشي و براي ما مايه سربلندي و افتخار بشي عزيزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتاب مامان آذین
30 فروردین 93 18:41
کمترین آرزویم اینست : هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی ناز بانو! روزت مبارک
مامان صفورا
31 فروردین 93 17:59
خانمی خوشمل پیش ماهم بیایید
مامان فرنيا
2 اردیبهشت 93 15:17
ماماني خيالت راحت اين جوجه هاي خوشگل ما خيلي دوستمون دارن و بدون ما حتي لحظه اي تحمل ندارن