اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

الیناگلینا

حرفهای دخترکم 3.5 سالگي

1393/3/21 16:22
نویسنده : فاطمه
259 بازدید
اشتراک گذاری

 این پست طی یک ماه تکمیل شد.

حرفهاي شيرين و با نمكت هميشه ادامه داره،اين هفته ماماني خيلي كارش زياد بود و  خيلي خسته مي شدم  و درد زانوم زيادتر شده بود.چند روز پيش كه بردمت دستشويي بهت گفتم:دخترم ماماني را خيلي  اذيت نكن الينا خيلي پام درد مي كنه.با يه حالت دلسوزانه اي بهم جواب مي دي :مامان خدا لعنتت كنه اي شا لا زود خوب شي. خدايا مامانم و خوب كن..فكر مي كني خدا لعنتت كنه يه جور دعاست.......

ديروز هم  به بابايي ميگي  بي خيال.

به فرزانه جون مي گفتي اين كار نكن خيلي بي كلاسه..

به هيولا مي گي هيالو.

وقتي مي گم قربونت برم .مي گي خدا نكنه.من قربونت بشم.

عاشق بازي با تبلت هستي و ما هنوز برات نخريديم و قصد هم نداريم به اين زوديها بخريم.اما تو  تبلت فرزانه را مال خودت مي دوني و اون طفلكي ها نمي تونن دستشون بگيرن مي ري  از دستشون مي گيري .اما بابا باهات دعوا كرد و گفت اون تبلت تو نيست ديگه دست بهش نزن .كه بعد رفتن بابا مي گي مامان آخه من خيلي نگرانم. خيلي ناراحتم.

خوايش مي كنم ات هم دل هر سنگي را آب مي كنه چه برسه به ما.

خاله جون فریبا تو خونه به مادر جون کمک می کرد و خونه را گردگیری می کرد.بهش می گی خانم تمیز کار اینجا را هم پاک کن.

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

آویسا
21 خرداد 93 21:04
بچن دیگه کاریش نمیشه کرد اما ما امیدواریم زود خوب بشین
فهیمه
23 خرداد 93 15:05
الهییییییییییییییییییییییییییی خدا حفظش کنه
مامان فرنيا
24 خرداد 93 8:30
ماماني خدا لعنتت كنه(به زبان دختر گلي)ايشالله سلامت باشي
مامان فرنيا
24 خرداد 93 8:33
من معمولا تكيه كلامم متاسفانه اينه نامرد روزگار فرنيا هم ياد گرفته تا توي خيابان و جايي است و كسي كار بدي از نظر فرنياانجام بده مثلا اشغال بندازه روي زمين زود ميگه نامرد روزگار شده وقتي ازش ميپرسم يعني چي ميگه ان خانمه از پنجره ماشين اشغالشو انداخت بيرون خدا دوستش نداره نامرد روزگار شده
مامان فرنيا
16 تیر 93 10:33
فرنيا هم همينطور است عاشق بازي با تبلت است تا كسي را ببينه كه داره ميره ميگه ميشه من هم بازي كنم و ما هم قصدنداريم واسش بخريم خيلي زوده تحرك را از بچه ها ميگيره
فهیمه
17 تیر 93 3:09
نانا
23 تیر 93 16:57
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967.......همین الان بیا وایبرپیام بده...کلی لباس نازداریم
فهیمه
25 تیر 93 1:50
روزه نمازات قبول فاطمه جون؟؟کجایی ؟؟الینا گل چه طوره؟؟