اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

الیناگلینا

پنجشنبه (خونه یزدان کوچولو)

1393/6/24 15:12
نویسنده : فاطمه
904 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم پنجشنبه 20/06/93 خونه يزدان كوچولو دعوت بوديم.خيلي بهمون خوش گذشت .سهيلا جون هم خيلي زحمت كشيده بود و  واسمون چيزهاي خوشمزه آماده كرده بود. شما اولش چسبيده بودي به من و هر از چند گاهي هم مي گفتي : مامان حوصله ام سر رفت.اما خودت نمي رفتي قاطي بچه ها بشي و كنار من بودي .اما من ديدم خدت نمي ري پيش بچه ها به آرميتا گفتم بيا الينا را هم صدا كن بياد پيشتون .اونم اومد و تو خوشحال رفتي.اكثر دوستا هم بچه هاشون را آورده بودن و كلي با هم بازي كرديد و خوش گذرونديد.راستي همه دوستام مي گفتن الينا چقدر ناز شده  ما شا ا.. هر چي بزرگتر مي شي نازتر و خانوم تر مي شي.دوستت دارم.

 و يه خبر هم اينكه جمعه خونه بابا -مامان عمو بهنام دعوت بوديم كه به سلامتي مي رن مكه بعد كه مجلس تموم شد و ما خواستيم با عمه طاهره بياييم .اومديم ديديم ماشين عمه را دزديدن.خيل همه ناراحت شدن .اميدوارم پيدا بشه .پرايد نوك مدادي با شماره پلاك ايران 87 232 ج 62 اميدوارم هر چه زودتر پيدا بشه.

روشا-الينا-آتنا-ترمه كوچولو-آرتين-آرميتا-محمد حسين

 

                                                                          روشا-الينا-آتنا-ترمه

آتنا-ترمه-آرميتا-آرتين والينا

  

پسندها (1)

نظرات (8)

سحر
25 شهریور 93 12:21
سلام گلم، عدد 4 رو برات طراحی کردم.
مامان فرنيا
26 شهریور 93 9:10
سلام ماشالله به دخترمون چه جمع خوبي بوده هم براي مامانها هم براي بچه ها انگار همه بچه ها هم دختر بودن درسته؟
مامان فرنيا
26 شهریور 93 9:11
واي نه الان دوباره عكسها رانگاه كردم يك گل پسر هم هست
مامان فرنيا
26 شهریور 93 9:11
انشالله ماشين هم پيدا ميشه
مامان فرنيا
26 شهریور 93 13:22
اااااااااااااااااااااا بازم عكس اضافه كردي من اين بخش خوراكيهاي خوشمزه را خيلي دوست دارم
مامان فرنيا
26 شهریور 93 13:22
آتناو آرميتا دوقلو هستند؟ آره عزيزم
آویسا
26 شهریور 93 13:49
چه جوجوهای خوشگلی گلشون هم که الینا جون ماهه.به به چه دسرهایی دهنمون آب افتاد
فهیمه
23 مهر 93 13:38
چه عالــــــــــــــــــــــــی مشخصه خیلی خوش گذشته بهتون