اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

الیناگلینا

روزمره ما و دخترمون

1393/9/1 16:08
نویسنده : فاطمه
427 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق ترشي هستي اول هفته شنبه را مرخصي گرفتم و با مادر جون رفتيم وسايل ترشي خريديم (به گل كلم مي گي گل كمن) بهمون مي گي گل كمن اش بايد صورتي باشه ما هم كلي لبو ريختيم توش كه باب ميل خانم دوردانه باشه.

به تير كمون مي گي :گير كمون

عاشق آهنگ " با تو " امير تتلو هستي و با اون هم خواني مي كني يه سري موبايل بابا را تنظيم كرديم كه صداي تو ضبط شه و داديم بهت گفتيم ميكروفنه .سريع متوجه شدي كه ما مي خواهيم صدات را ضبط كنيم .يه روز ديگه موبايل را خودت گرفتي و رفتي ركورد را زدي و گفتي اين ميكروفنم .

چند شب پيش هم بهت مي گم كه  بريم پايين  بخوابيم دايي رضا هم از اون ور اشاره مي كنه آره بريد و كاملاً نا محسوس   مي گه مي خواهيم باب اسفنجي را نگاه كنيم قبل از من شما متوجه شدي نه  مامان نريم مي خواد باب اسفنجي بده.

به گوزن مي گي:گمز

مي خواهي بابايي را ترغيب كني كه باهات بازي كنه با يه سياست خاصي بهش مي گي بابا مي خوام باهات يه عالمه بازي كنم بابايي  هم با خوشحالي مي گه آخ جون و با نگاه خنده دار به من يه نگاه كه دست دختر پر جنب و جوشش گير افتاده .آخه جالبه كه قوانين بازي را هم به نفع خودت بهم مي زني. مثلاً  بدو بدو بازي مي كنيد وقتي بابا نزديكت مي شه مي گي : stop ،stop(اي دختر زرنگم) بعد كه نوبت قايم باشك مي رسه فقط بايد تو ساك ساك كني و موقعي كه تو چشم مي ذاري بابا بايد جايي كه تو مي گي قايم بشه و گرنه...

هواي مامان را شديداً داري و اصلاً نمي ذاري كسي به من كاري داشته باشه مثلاً تو بازيهاتون كه منم قاطي مي كنيد اگه بابايي بخواد با من جنگ كنه  اصلاً نمي گذاري و باهاش دعوا مي كني.

پنجشنبه 29/08/93 هم براي اولين بار با من و مادر جون رفتي استخر هم مي ترسيدي و هم خيلي كيف مي كردي  در كل خيلي خوشت اومد عزيزم. اگه خدا بخواد باز هم مي ريم .

راستي توي راه استخر هم پليس مامان را به خاطر سرعت غير مجاز جريمه كرد. يك حالگيري بود كه نمي توني تصور كني .البته اين اولين باري بود كه جريمه شدم و اميدوارم آخرين بار هم باشه. وقتي  پليس اومد تاجلوي ماشين و بهمون ايست داد من پياده شدم ولي مادر جون بعداً مي گفت خيلي ترسيده بودي قربونت برم.

شب هم حليم عمو حسين اينا بود اين اولين بار بود كه مي رفتي سر ديگ نذري و حليم هم مي زدي .اميدوارم امام  حسين هميشه پشت و پناهت باشه.

و اما خودم ، عزيزم  اين روزها يه كم حالم بد  شده زود  كنترلم را از دست مي دم و زياد حوصله ندارم خودمم نمي دونم مشكلم چيه .بابت  مشكلات كارمه كه خيلي رو غلطك نيست.يا كلا مشكلات زندگي بهم فشار آورده و احساس مي كنم قفسه سينه ام را فشار مي دن .البته رفتم دكتر عزيزم كه مشكلي نداشت به خاطر اضطراب و استرسه. اما به خاطر شما هم كه شده  ماماني بايد خيلي مراقب خودش باشه .

راستي عزيزم يه هدفي را شروع كردم كه اميدوارم بهش برسم كه به جرات مي تونم بگم نصف مشكلاتم حل مي شه.

 

پسندها (5)

نظرات (10)

عمه فروغ
1 آذر 93 16:21
ای جونم هزار ماشاا.. به الینای شیطون و بامزه فدای شیرین زبونیات عزیزم
مامان فرنيا
2 آذر 93 11:03
چه جالب اخه بچه ها معمولا جيزهاي ترش دوست ندارند اما گل دختري خيلي علاقمند است اين قانونهاي بازي خيلي جالبه بچه ها خوب ميدونند ما حاضريم بخاطر انها بازي كنيم و هميشه ان ها هستند كه بايد برنده بشن
مامان فرنيا
2 آذر 93 11:04
ماماني دختري نبايد باب اسفنجي ببينه؟ يا موقع خوابش بوده وقت خوابش بود و گرنه باب اسفنجي را از حفظيم
مامان فرنيا
2 آذر 93 11:04
من هم ميخوام دختري را ببرم استخر براش لباس شنا هم خريدم اماهنوز فرصتش پيش نيامده
بانو
6 آذر 93 15:39
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
آویسا
9 آذر 93 16:56
stop stop خیلی باحال بود وروجک
فهیمه
9 آذر 93 20:57
انشاالله همیشه با هم خوش باشید و البته سالم و سلامت جریمه هم فدای سرت حالا چه قدر بود ؟؟
مامان زينب و خاله جون
12 آذر 93 13:39
ممنون مامان الینای عزیز
مهتاب
24 آذر 93 9:48
اتفاقا آذین منم عاشق ترشیه ولی زیاد بهش نمیدم اما جریمه ی خودت " میدرکمت پول زوریه مگه نه ؟
عمه فروغ
29 آذر 93 13:17
سلام عزیزم خوب هستید؟ الینای گلم خوبه؟ کم پیدا شدید نمیخواید آپ کنید؟ میشه ازتون یه خواهشی کنم آرشیدا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه به ما رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به 1000891010 اس ام اس کنید. ممنونم از لطفتون