اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

الیناگلینا

توضیحاتی در خصوص فروردین

1394/1/23 12:07
نویسنده : فاطمه
389 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روز مونده به عيد الينا سرما خورد و مريض شد من هم  همزمان با الينا سرما خوردم و رفتيم دكتر و خلاصه همش دارو و مريضي و سردرد و بعدش هم كه عيد شد و ما همچنان مريض بوديم روز اول كه عيد ديدني را شروع كرديم چون جاهاي زيادي رفتيم  ديگه عصر حال من بدتر شد و  دلم مي خواست فقط بخوابم.

خلاصه الينا يه دوره15روزه كه مريض بود هيچي نمي خورد و حسابي لاغر شده بود ولي حالش بد نبود اما دوباره نهم بود كه صبح از درد گوش بيدار شد و بابا كه رفت سركار من و خاله فرزانه برديم اش كلينيك قائم . گوشش چرك كرده بود دوباره يه سري دارو هاي جديد و قرص نوشت و گرفتيم و داروها را كه دادم دختركم خوابيد تا ظهر . مادر جون هم  خدا خيرش بده كل عيد درحال سوپ درست كردن واسه الينا بود. ولي خدا را شكر با قرص هايي كه داده بود سريع بهبود حاصل شد .

 تو ايام عيد كه خونه بوديم چون مسافرت نرفتيم وقت اضافه براي كار هاي عقب افتاده داشتم به همين خاطر حدود 207 تا عكس از الينا و خودمون گلچين كردم و دادم چاپ شد.

از يه جهت خوشحال بودم كه خودم خونه بودم و الينا مريض شد و مجبور نشدم بذارم خونه برم سر كار .جالبه كه آدم تو زمستون مريض نمي شه اما همين كه هوا گرمتر مي شه درصد سرما خوردگي تو خونه ما بالا مي ره .

 

پسندها (3)

نظرات (3)

عمه فروغ
23 فروردین 94 13:34
بلا به دور باشه الینا جونم ان شاا.. همیشه سلامت باشی
مامان فرنيا
25 فروردین 94 10:35
خدا را شكر الينا جونم خوب شده انشالله هيچوقت ديگه مريض نشه ماماني 207عكسسسسسسسسسسس!!!چقدر زياد
آویسا
26 فروردین 94 13:09
بلا به دور خداروشکر که بهترین.دقیقا منم با جمله آخرت موافقم