اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

الیناگلینا

شیر شیر شیر مامان

1390/5/10 9:15
نویسنده : فاطمه
454 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دهم مرداد ماه روز جهانی شیر مادره،من خودم به شخصه لب به شیشه شیر نزدم و فقط شیر مامانم می خورم چون دختر عاقلی ام به قول آقای دکتر. چون وقتی مامانی منو برد پیش دکترم گفت آقای دکتر دخترم تا وقتی که من سر کارم شیر خشک نمی خوره و اصلاً لب به شیشه نمی زنه، فقط غذا می خوره (زرده تخم مرغ- سوپ مخصوص -بیسکویت مادر-میوه) و من از این قضیه ناراحتم .دکتر هم در جواب مامانی گفت اتفاقاً دختر عاقلیه که شیر خشک نمیخوره.

niniweblog.com

 راستی الینا جونم دو روز آب دهنش راه افتاده فکر کنم دیگه امروز فرداس که دندونش بزنه بیرون.

niniweblog.com

الینای ناز مامان : خاله فریبا می گفت دیروز از پای خاله گرفتی و بلند شدی وایسادی پاهات هم مثل پای آهوکوچولو می لرزیده.قربون اون پشتکارت برم عسلم که در تلاشی وایسی بعد هم راه بری خوشگلم.

niniweblog.com

 

روز اول ماه مبارک رمضان را به تمام مامانها تبریک می گم .طاعات و عبادات همتون قبول حق باشه ان شاا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بانو
10 مرداد 90 12:31
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
نگين
10 مرداد 90 14:47
سلام عزيزم . مرسي كه بهم سر زدي . ميتوني توي اينترنت به صورت آنلاين به سايت www.fpho.to. بري و به صورت آنلاين عكساتو زيابا كني . بهم سر بزن
مامان آیلا
12 مرداد 90 12:27
آفرین به خانوم خانوما .