اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

الیناگلینا

روزمره

1392/2/18 13:59
نویسنده : فاطمه
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                           

 دوستت دارم عزیز دل مامان این روزها خیلی دلتنگ مامانی میشهniniweblog.com..دیروز که از سر کار برگشتم خونه طبق معمول منتظر اومدن من بودی. بغل خاله فریبا بودی و منو که دیدی خیلی ذوق کردی و خوشحال شدی بعد خودت را پرت کردی بغل من و محکم فشارم دادی . نمی دونستم از این کارت لذت ببرم یا که به خاطر دلتنگی ات ناراحت بشم ولی حس مادرانه ام را شدیداً تحریک کردی .دخترم از ته دل متاسفم که مجبورم تنهات بگذارم.

 

Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics

ملوسم می دونم که علت این همه دلتنگی فقط من نیستم خونه اگه شلوغ باشه زیاد یاد من نمی افتی ولی چون فرزانه هم بعد از ظهر ها میره مدرسه بیشتر حس تنهایی می کنی واسه همینه که خیلی دلتنگ من می شی.

ولی گذشته از این حرفها فقط بیست روز تا تولدت مونده خوشگل مامان.

 

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا(مامان سوگل)
25 مهر 90 19:42
سلام.مرسی که به ما سرزدین. فدای همه نی نی های آبانی.