اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الیناگلینا

نازنينم

1392/2/18 14:15
نویسنده : فاطمه
286 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر قشنگم امروز كه زنگ زدم تا حالت رابپرسم مادرجون گوشي را گذاشت توي گوشی توniniweblog.comصدات مي اومد و هي پشت سر هم  با زبون خودت حرف مي زدي من كه صدات كردم و باهات حرف زدم بغض كردي و پشت گوشي منو شناختي و دلتنگ من شديniniweblog.com.فداي دختر گلم بشم الهي، كه اينقدر اين روزها دلتنگ مامانشهniniweblog.com.ماماني هم سر كار فقط به فكر توه و خيلي دلش واسه تو تنگ مي شهniniweblog.com . دوستت دارم خيلي زيادniniweblog.com.قربون چشمهاي قشنگت برم من.niniweblog.comولي فردا را مرخصي گرفتم با اين كه سرما خوردم و وضع درستي ندارم اما باز هم غنيمته كه با هميمniniweblog.com.

راستي الينای خوشگلم زياد از تاب خوشت نمياد ولي ديشب بعد از اينكه از حمام در اومدي سر ذوق بودي و كلي توي تابت نشستيniniweblog.comو كيف كردي و خنديدي بعداً من يادم افتاد كه ازت فيلم بگيريم و واست نگه داريم .اميدوارم بزرگ شدي از فيلم هايي كه ازت گرفتيم خوشت بياد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگين
28 مهر 90 13:46
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
بهار(مامانی شهراد)
1 آبان 90 14:31
سلام گلم آپم به خونه منم بیا__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..