اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

الیناگلینا

ماه تولد دخترم

1390/8/1 13:51
نویسنده : فاطمه
643 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم امروز وارد ماهی شدیم که تو قدم در این دنیای بزرگ گذاشتی(آبان)، عزیزدلم ،گل مامان من الان ماه آبان را بیشتر از هر ماه دیگه ای دوست دارم چون خاطرات قشنگ برام تداعی می کنه.تو با اومدنت پاییز دلهامون را بهاری کردی. فرشته کوچولوی من با اومدنت حس می کنم که خدا تموم دنیا را به من بخشید و قلبمون را پر از مهر و محبت کرد.عزیزکم با تموم وجود آرزو می کنم تو این پاییز رنگارنگ افتادن هر برگ پاییزی آمینی بر آرزوهای قشنگت باشه.

niniweblog.com

دختر نازنینم فقط نیم ماه مونده که از صفر سالگی بیایی بیرون. به امید اون روز.این روزها خیلی شیطون شدی خونه مادر جون اینا می خوای از همه مبلها بری بالا و اون کاری که می خوای انجام بدی به هر طریقی که شده باید انجام بدی و گرنه جیغت میره هوا.بعد که رفتی و آروم گرفتی به خودت دست می زنی .عاشق آهنگ بری باخ منصوری.وقتی اون آهنگ را برات می گذارم از جات تکون نمی خوری و اصلاً صدام را نمی شنوی میشینی جلوی تلویزیون و زل می زنی بهش تا آهنگ تموم بشه وسطا یه قری هم می دی.یه چیز دیگه را هم خیلی دوست دار یاون هم اسپنده هر وقت که می خوام بیام سر کار مادر جون تو را با اون سرگرم می کنه که دنبال ما گریه نکنی و بعدش دیگه یادت می ره که مامانی رفت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرشیدا خورشید آریایی
1 آبان 90 17:37
سلام مامان الینا خوشگله. ما مطالب رو توی ادامه مگالب مینویسیم کد ستاره هم از توی امکانات جانبی وبلاگمون هست