اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

الیناگلینا

دل درد

1392/2/21 16:44
نویسنده : فاطمه
257 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم دو سه روز بود نمی تونست پی پی کنه و هی دلش درد میکرد. دستش را گذاشته بود روی دلش و می گفت :درد.درد. این باعث شده بود که اشتهاش هم کور بشه و دلش غذا نخواد، تا اینکه بالاخره دیروز عوض این چند روز را در آورد و رکورد شکست که از ساعت ٦ عصر به بعد ٥ بار پی پی کرد و حسابی هممون را ناکار کرد (من، بابا ،عزیز) ولی بعد از این همه خرابکاری اشتهاش باز شد و نشست غذاش را کامل خورد.

١٦/١٠/٩١

 

  شکلکهای جالب آرویــــــــن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 12:39
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان ستیانفس
13 دی 91 12:50
الهی بمیرم برات الیناجون،حتما خیلی درد داشتی خداروشکر که بهتر شدی یببلل الببتنالبلاللب این خط بالایی روهم ستیاجون خودش واست نوشت الیناجون ان شاالله همیشه خوب باشی
باران قلنبه
13 دی 91 15:23
اخه نازی من خیلی دلم میسوزه وقتی بچه ها این طور میشن بارانم چند وقتی بود که اینجور شده بود ومن شیر خشکش رو عوض کردم خداروشکر بهتر شد الینا خوشگلمو از طرف من کلی
نسیم -مامان آرتین
16 دی 91 8:43
فاطمه جون قیافتون حتما دیدنی شده بود نـــــــــــــــــــــــــــــه
مامان نوژا
17 دی 91 8:49
احتمالا آدامسی چیزی قورت داده که دفعش سخت بوده
مامان فرنیا
26 دی 91 9:00
خدا را شکر که زود خوب شده من که با فرنیا از نوزادی این مشکل را داشتم حالا هم همش غذاهاش جوریه که میشه گفت رژیمی است طفلک موز زیاد دوست داره اما خیلی خلی کم بهش میدم ایشالله هیچوقت دیگه این مشکل واسه الینا خانم پیش نیاد