اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الیناگلینا

دو و نيم سالگي

1392/2/16 14:30
نویسنده : فاطمه
196 بازدید
اشتراک گذاری

١٦/٠٢/٩٢

دختر گلم امروز دو و نيم ساله شدي.دختر مهربونم روزها يكي پس از ديگري سپري مي شه و تو بزرگتر ميشي و ما مسن تر.خدا را شكر مي كنم كه تو را دارم به خاطر مهربونيت ، سلامتي ات، خانوميت، شاديت و ....

اين روزهاشلوغ كاريهات زياد شده،خيلي شيطون شدي واصلاً‌ به حرف گوش نمي دي البته اين شيطوني ها را عمداً انجام نمي دي به خاطر طبيعت بچه گيه تا سر به سر ما بگذاري و انرژيت را تخليه كني.

روزي دو تا يا سه تا بستني مي خوري عاشق بستني هستي.همچنان عاشق كارتون ديدني و كار تون هاي مورد علاقه ات:باب اسفنجي ، تام و جري، گوسفند زبله.

ترانه هايي را كه دوست داري هم باهاش همخوني مي كني و هم مي رقصي.ديشب يه ترانه از گوگوش پخش مي كرد پا شدي كنترل تلوزيون را ميكروفون كردي و قر مي دي و با اون مي خوني ،دايي رضا كه به ادا هاي تو از خنده غش كرده بود. خدا عاقبتمون را به خير كنه دخترمون خواننده نشه.اما خيلي شيرين مي شي دلم مي خواهد بگيرم بخورمت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسیم-مامان آرتین
17 اردیبهشت 92 8:45
الینا جونم 2/5 سالگیت مبارک
فهیمه مامان سینا
17 اردیبهشت 92 16:07
30 ماهگی الینا حس ششم دارمبارک
مامان فرنيا
18 اردیبهشت 92 15:35
الينا جونم 30ماهگيت مبارك
مامان نوژا
21 اردیبهشت 92 11:00
مبارکه دخترک شیطون بلا
سمیرا مامی سایان
22 اردیبهشت 92 12:52
دو نیم سالگیت مبارک ناناز خانوم
مامان شیدا
23 اردیبهشت 92 10:29
دو و نیم سالگیت مبارک گلم مامانی یه عکس از رقصیدن و خوندنش برامون بزار دلمون خواست
مامان آنی
25 اردیبهشت 92 16:22
فاطمه جون از اینکه به وبلاگ جوجوی من سرزدین خیلی خیلی ممنون دفعه اول آدرس نذاشته بودین ،من هم غصه خورده بودم که آدرس ندارم ولی امروز با افتخار لینکتون کردم