اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الیناگلینا

همبازي شدن با مادر بزرگ ماماني

1395/12/11 10:14
نویسنده : فاطمه
211 بازدید
اشتراک گذاری

الينا جون الان سه روز كه مادر بزرگ من(معصومه آبا)خونه مامان اينا است .تو عاشقشي و  آبا هم خيلي شما را دوست داره .هر بار شما را ببينه بهت پول مي ده .در واقع شما نتيجه معصي آبايي.

هر شب كه مي خواهيم بريم خونمون بهش مي سپاري فردا من ميام از مدسه تو اينجا باش نرو خونه تون.

ديروز من و خاله فريبا از سر كار رفتيم بيرون و كم و كسري مون را خريديم .خاله جون و من كفش خريديم و بعد رفتيم بازار به دايي جون واسه جا عيدي اش كيف گرفتيم و  يه كم  از آجيل  يكتا واسه مص آبا مويز خريديم و خاله جون از فرد شيريني خريد تا عيدي مادر جون و خاله فرزانه را بده.

عيدي خاله فريبا به مادرجون 100 تومن به خاله فرزانه70تومن و به آقا جون و مادرجون نفري 50 روز مادر و روز پدر بود .دستش درد نكنه.

كلي بعد از مدرسه با مص آبا خاله بازي كرده بودي و اونم كيف مي كرد.تو شب مي رقصيدي و اونم با عشق بهت نگاه مي كرد .شب عمو زنگ زد بياد آبا را ببره كه مادرجون گفت يه شب هم پيشمون بمونه.

خاله فرزانه هم واسه شام يه مرغ پلوي زعفروني خوشمزه درست كرده بود كه بعد كوفتگي خريد خيلي چسبيد.(هرچند من طبق معمول خيلي كم خوردم و سير نشدم).

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)