اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

الیناگلینا

جام جهانی 2018

1397/4/5 9:09
نویسنده : فاطمه
201 بازدید
اشتراک گذاری

الینا این روزها مسابقات جام جهانی فوتبال تو روسیه در حال برگزاریه. ایران با تیم های قدرتمندی هم گروه شده بود(مراکش ،اسپانیا و پرتغال) بازی اولش با مراکش را 1 بر 0 برد و بازی دوم 1 بر 0 به اسپانیا واکذار کرد و بازی سومش هم دیشب با تیم قهرمان اروپا (پرتغال)مساوی کرد و متاسفانه حذف شد و به مرحله بعد صعود نکرد.تو با اشتیاق فراوان بازی ایران و مراکش را نگاه کردی و بعد از اینکه بازی تموم شد و با گل به خودی مراکشی ها ما بردیم ساعت 10.5 شب رفتیم گاوازنگ یه بستنی خوردیم(خیلی ترافیک بود) بیرون همه بوق و شیپور دستشون بود و به بهونه برد ایران ، پسرها می زدند و می رقصیدند.

بازی ایران و اسپانیا که ساعت 10.5 شب شروع می شد را نذاشتیم ببینی چون ما فکر می کردیم ایران از این تیم قدرتمند خیلی گل بخوره و تو خیلی ناراخت بشی به زور راضی ات کردیم بری و بخوابی ما واست بازی را ضبط کنیم که صبح تماشا کنی. وسط خوابوندنت به بهونه خوردن آب اومدی می بینی بابا داره با هندزفری تماشا می کنه با ناراحتی اومدی می گی: خودش داره نگاه می کنه به من می گه بخوابعصبانیخطاو خوب شد که نگاه نکردی چون ایران یه گل زد و خطای هند گرفتند و قبول نکردند.یه گلی که اسپانیا به ما زد هم خیلی شانسی و اتفاقی بود.

دیشب هم موقع بازی پرتغال می گی من مطمئنم که ایران با پرتغال1-1 می شن و آخرش هم پیش بینی ات درست از آب در اومد. از امسال تو بازیهای جام جهانی ویدئو چک رواج پیدا کرده و وسطای بازی داور به نفع پرتغال یه پنالتی گرفت و رونالدو که ستاره فوتبال جهانه نتونست پنالتی را به گل تبدیل کنه و بیراموند پنالتی رونالدو را گرفتآرام خیلی هیجانی شده بودی و واقعا حرص می خوردی که وقتی بهت می گم بابا اونقدر حرص نخور می گی:هر کی هی رفتاری داره من اینطوری ام نمی تونم که مثل تو و بابا باشم که.

پسندها (6)

نظرات (1)

مامانیمامانی
5 تیر 97 12:59
دست همه ی بچه ها درد نکنه