اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

الیناگلینا

برف

1392/2/21 14:34
نویسنده : فاطمه
303 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عزیز تر از جونم دو روز پیش(پنجشنبه) به خاطر بارش سنگین برف خونه موندیمشکلکهای جالب آروین و جایی نرفتیم . اولش خیلی چسبیده بودی بهم و نمی گذاشتی کاری بکنم ولی رفته رفته عادت کردی به خونه و کم کم چسبت از من باز شدو یه کمی تنهایی و با بابایی بازی کردی و مامانی تونست به کارهای خونه برسهWashing Dishes.بعد از ظهر کلی بازی کردیwww.smilehaa.org با من و بابایی بعدش هم دو ساعت خوابیدی . الان هم که یاد گرفتی شمع را فوت کنی و با یه شمع کلی سر گرم شدی تا کلا آب شد و گاز فندک هم تموم شد.قربون اون فوت رو به بالات برم که کم می موند شمع را بخوری .

 

ولی جمعه صبح  خیلی دلتنگ شده بودی و سر نا سازگاری بر داشته بودی حول و حوش ١١ رفتیم خیابونها هم از برف و یخبندان جای حرکت نبود خلاصه سر خوران رفتیم و رسیدیم خونه عمه زهرا اینا و نهار اونجا بودیم تو هم که ذوق زده شده بودی از این طرف خونه می دویدی اونطرف خونه  . شام هم خونه عزیز جون رفتیم و شب من و تو موندیم اونجا و بابایی رفت خونه.فکر کنم ادامه دندون در آوردنت چون یه کم بی تابی می کردی و شب هم چند بار بیدار شدی و گریه کردی . صبح هم از ساعت ٦ بیدار شدی و همه را بیدار کردی.مامانی هم که می خواست با سرویس بیاد شرکت کلی سر کوچه وایساد تا سرویس بعد از نیم ساعت تاخیر اومد.خلاصه مثل آدم برفی منجمد شده بودم .

٢٣/١١/٩٠

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرتین
16 بهمن 90 15:16
خوش به حال الینا که مامان برفی داره[
مامان آرشیدا کوچولو
17 بهمن 90 11:57
وای برف بازی خوش به حالتون
شيمشيمك
18 بهمن 90 13:47
خدا ايشاله برات نگهش داره خيلي خيلي نازههههه