اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

الیناگلینا

18 ماهگي الينا جون

1392/2/21 15:13
نویسنده : فاطمه
399 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عزيزم 18 ماهگيت مبارك.156.gifامروز دختر خوشگلم 1 و نيم ساله شد.عزيز مامان اين يه سال و نيم تغييرات خيلي زيادي كردي چه از لحاظ رفتاري چه از لحاظ ظاهري .بزرگتر شدي، خانوم شدي، قد كشيدي...    158.gif

فداي تو بشم كه حرفهاي ماماني را مي فهمي يه كاري كه بهت مي گيم انجام مي دي153.gif (منظورمون را كاملاً متوجه مي شي ). همه اعضاي بدنت را مي شناسي مثلا ً وقتي مي گم الينا چشمت كو : دقيقاً انگشتت را مي گذاري روي چشمت. ولي يه كم اين روزها بي حوصله اي و خيلي بهونه گيري مي كني و منتظر يه بهونه اي كه گريه كني4721.gif همه اينابه خاطر سرما خوردگيت و همون پروسه دندون در آوردنت.اما اين روزها هم تموم مي شه و دوباره مي شي همون دختر شاد خودم.

 راستي جشن عقد خاله جون 108.gifهم به لطف خدا به خير و خوشي تموم شد و يه نفر به اعضاي خانوادمون اضافه شد.آرزوي خوشبختي هر دوشون را از خداي مهربون دارم.4712.gifعزيز دلم  تو روز جشن خاله فريبا را نشناختي و اصلاً بغلش نرفتي .به خاطر جو شاد و آهنگ  يه خورده رقصيدي 4683.gifولي يه خورده  بعد بهونه گيري كردي4688.gif و مدام مي خواستي بغلم باشي و نق مي زدي .اما بخاطر اين كه كار داشتم ديگه دادم بغل عمه طاهره و تو آشپزخانه بغل عمه جون من خوابيدي و موقعي كه عاقد اومد تو خواب ناز بودي .34.gifبعد يه ساعت كه از خواب بيدار شدي يه خورده حالت بهتر شد و خودت سرگرم شدي و با من كاري نداشتي.

راستي يه چيزي هم بهت بنويسم اينكه جديداً خيلي بابايي شدي و موقع خواب ديگه نمي يايي بغل من و دوست داري رو شانه بابا جون بخوابي يعني بابا بغلت كنه 164.gifو راه بره تو هم بعد اندي زمان(كه خدا مي دونه چقدر طول بكشه و بين نيم ساعت تا دو ساعت متغيره)  بخوابي و موقعي هم كه من مي خوام بغلت كنم لج مي كني و خودت را مي خواهي بندازي پايين و با دستت صورت ماماني را هل مي دي كه نمي خوام تو بغلم كني35.gif(خيلي هم دلت بخواد).

١٦/٠٢/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسيم-مامان آرتين
17 اردیبهشت 91 11:09
يعني منم اون روزو ميبينم آرتين بابايي بشه

راستي فاطمه جون مباركه آبجي جونت عروس شده ايشالا داداشت داماد بشه


قربونت برم.عجله نكن منم دوست داشتم بابايي بشه ولي كمكم حسوديم مياد كه اصلا منو تحويل نمي گيره