اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

الیناگلینا

عشقم عمرم جونم نفسم روزت مبارک

1392/2/21 16:23
نویسنده : فاطمه
879 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دختران فرشتگانی هستند  از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

.

.

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید زندگی من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

.

.

چشـمای بسته ی تو رو با بوسه بازش میكنم

قلب شكسته ی تو رو خودم نوازش میكنم

نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از كسی

تا وقتی من كنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

كاشكی تو هم بفهمی كه میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم

جای تو گریه میكنم جای تو غصه میخورم

هر چی كه دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن

دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

كاشكی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

٠١/٠٧/٩١

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نسیم
28 شهریور 91 11:30
الیناجونم روزت مبارک