اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

الیناگلینا

یک مهر شروع از شیر گرفتن دخترم

1392/2/21 16:23
نویسنده : فاطمه
363 بازدید
اشتراک گذاری

 ٠٥/٠٧/٩١

عسل مامان دیروز که اومدم خونه ، شیر نخواستی یه کم کنارم بودی و بعد رفتی کارتون نگاه کردی. منم  چون قصد داشتم  که کم کم از شیر بگیرمت یه لحظه جرقه زد که بروم روی سینه ام چسب بزنم و اگه اومدی سراغش بگم که اوفو شده.حدودای ساعت ٥ بود که اومدی و گفتی نم نم . منم نشون دادم و گفتم اوفو شده تو هم یه کم ناراحت شدی و دستت را گذاشتی روی شکمت و احساس ترحم کردی بهم . بعد تا بخوابی فقط یه بار بهونه شیر را گرفتی و دوباره که با صحنه چسب شده مواجه شدی .یه کم گریه کردی و خلاصه هی بهونه های کوچولو می گرفتی . اما شب که موقع خواب شد اذیت شدی چون تو این (تقریبا)دوسال عادت داشتی با شیر خوردن بغل مامان بخوابی اما دیروز با گریه و بدون شیر خوردن خوابیدی . تو که بغلم بودی توی اتاق گردوندمت تا خوابیدی . اما دلم واقعا بهت می سوخت .همین که بغلم خوابیدی نوبت من شد و های های گریه کردم . اما بابایی گفت که باید قوی باشم اما خیلی کار سختیه ،چون فقط تو به من عادت نداشتی منم بودم که بهت عادت کرده بودم و از شیر خوردن لذت می بردم . خلاصه کنم که خیلی سینه مامان سفت و دردناک شده و دارم روز شماری می کنم که این اوضاع به خیر و خوشی تموم بشه و ان شا الله تو تولدت یه دختر کاملا مستقل شده باشی. خدای مهربونم را شاکرم و احساس خیلی خوبی دارم که تونستم حق مادریم را ادا کنم و ٢٣ ماه به دختر عزیز تر از جونم  شیرم را بدهم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران قلنبه
2 مهر 91 14:07
الهی مامانی دلم سوخت خیلی یکدفعه نگیر بزار کم کم عادت کنه یه جایی خونده بودم بچه ها به خاطر این موضوع تا اخر عمرشون یه کینه کوچولو از مامانشون به دل می گیرن
نایسل
2 مهر 91 16:39
آخییییییییییییییییی
خاله نسیم
3 مهر 91 9:04
ایشالا به سلامتی واقعا پروسه سختیه
رادین
4 مهر 91 14:52
مامان نوژا
5 مهر 91 7:37
وایییی من هنوز از شیر نگرفتمشدارم روانی میشم
الینا فرشته کوچک خوشبختی
10 مهر 91 3:07
الینا کوچولو مبارک باشه یه مرحله سختی رو پشت سر گذاشتی