اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

الیناگلینا

بدون عنوان

1392/2/21 16:32
نویسنده : فاطمه
397 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم مريض شده و هر چي مي خوره بالا مياره.

شب راحت نخوابيدي و هر نيم ساعت يه بار بلند شدي و بهونه آب گرفتي .بعد با اين كه پوشك داشتي بيدار شدي و گفتي جيش .دوباره پوشكت را باز كردم و جات را عوض كردم و خوابيدي ولي ساعت 6:30 صبح بيدار شدي من به بابايي گفتم شايد گشنه باشه بهش نون بديم اما تو از اونور گفتي نون نه و بابايي يه كم برات آجيل آورد و بعد خوردن يه كم آجيل حالت بهم خورد و يه ربع بعد بغل بابايي چرخيدي و خوابت برد. و من اومدم شركت و تموم فكرم موند پيش گل دخترم.اميدوارم هيچ وقت مريض و بي حال نباشي.

بعداً نوشت:

ماماني دوشنبه را مرخصي گرفت تا پيشت باشه خيلي بيحال و كسل بودي و فقط بغل ماماني خوابيدي.خيلي به زور يه لقمه مي خوري ولي شكر خدا  حالت بهم نخورد.

راستي پنجشنبه بالاخره از آتليه وقت گرفتم و تو را آماده كردم و با كوله باري از لباس و عروسك بعد از ظهر با بابايي رفتيم آتليه ولي اجازه ندادي حتي يه دونه عكس هم ازت بگيريم .خلاصه با چشم گريان برگشتيم خونه. البته من خودم نمي تونم يه عكس ثابت ازت بگيرم و مثلا از 100 تا عكسي كه بگيرم شايد 5 تاش قابل چاپ باشه اونقدر تكون مي خوري يا هم كه سرت را بالا نمي گيري خلاصه مادر دق ميدي يه عكس ازت بگيرم.

٢٤/٠٨/٩١

الينا جون عكاس مي شودالينا در كافي شاپخودپسند مندختر سر به زير منخانوم خانوما در حال لاك زدن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
21 آبان 91 13:06
اخه الهی بمیرم الینا جونم زود زود خوب شو خاله غصه میخوره
مامان آرشیدا کوچولو
21 آبان 91 13:16
قبونش بره خاله نبینم مریضی تو خاله جون انشالله زودی خوب بشی عسل کوچولو