اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

الیناگلینا

عشقه بازی

1392/2/21 16:35
نویسنده : فاطمه
280 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

عشقم ،عمرم، جونم،نفسم این روزها خیلی شیرین زبونی می کنی و هر چی بهت می گیم تکرار می کنی. دیروز از سر کاراومدم  خونه خاله فرزانه یاد داده که بگی فاطی بهم می گی سلام فاطی .ای بلاچه من هم خندیدم و با خنده می گم بگو مامان نگو فاطی که دوباره غش غش می خندی و می گی فاطی.

 

 

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عاشق بازی کردن و جمع مهمونی هستی .تو این مورد به خودم رفتی من هم عاشق مهمون و مهمونی رفتنم.محاله که جایی قرار باشه بریم و فراموش کنم، از یه ماهه پیش هم بهم گفته باشند منتظر اون روز می مونم.گلم تو هم مثل خودمی.دیشب عمه سیما اینا خونه عزیز اینا دعوت بودند و تو حسابی کیف کردی با ساغر و زهرا کوچولو بازی کردی و اصلا گریه و ادا و خسیس بازی در نیاوردی.آفرین دختر گلم بهت افتخار می کنم که اینقدر اجتماعی و خانوم هستی.

totalgifs.com precious moments  precious-moments gif gif 25.gif

 

یه لباس جدید که من یا خاله ها می پوشیم یهو می گی ههههههه واااااای(مخصوصا اگه خوشگل باشه) .کاملا مثل خاله فریبا احساساتت را بروز می دی .تو این مورد هم به خاله رفتی .البته جای تعجب هم داره که از کجا می فهمی که جدیده.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

و در آخراينكه سنام خوبي؟ ماچ ماچ هم يه كار جالب ديگه اي كه از خاله فريبا ياد گرفتي.به اين ترتيب كه  پشت تلفن و يا ورود به جايي مي گي.

٢٠/٠٩/٩١

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشیدا خورشید آریایی
16 آذر 91 0:09
عسل خانم عاشق این شیرین زبونی هاتم
فرناز مامان رادین
17 آذر 91 14:55
آخه تو چقدر با نمکی خاله.انقده شیرین زبونی نکن میام می خورمتا
نسیم -مامان آرتین
18 آذر 91 9:17
ای وروجک شیرین زبون
مامان فرنيا
18 آذر 91 13:28
ماشالله به اين دختر شيرين زبان خصوصي داري
باران قلنبه
19 آذر 91 12:05
عزیز دلم خیلی شیرینه
مامان نوژا
20 آذر 91 9:21
وای وای نمکدون