اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

الیناگلینا

اولين اثر هنري خانم پيكاسو

1392/2/21 16:39
نویسنده : فاطمه
260 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيز دل مامان ديشب با نقاشي اي كه كشيدي ماماني را سورپرايز كردي.پيشرفتت توي نقاشي به شكل جهشي بود چون تا هفته پيش فقط خط و

 دايره مي كشيدي اما الان به اين خطوط معنا دادي و به شكل تبديلش كردي و به قول خودتت ني ني كشيدي.اين هم شكل ني ني كه 2 تا چشم و

 دهن و گردي صورت و 3 تار مو داره.

٠٤/١٠/٩١

خلق اين اثر ساعت 21:30

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فهیمه مامان سینا
3 دی 91 11:02
ماشاالله به خانوم پیکاسو اگه با تبادل لینک موافقید به ماهم سر بزنید
نسیم -مامان آرتین
4 دی 91 8:23
الینا جون من قبل از اینکه مامانت نقاشی رو بگذاره تو وبت دیده بودم وخیلی هم ذوقیده بودم
مامان آرشیدا کوچولو
5 دی 91 16:26
قلبونت برم هنرمند خاله این فوق العاده ست خصوصی
خواهر فرنازجان
6 دی 91 11:51
چه قشنگه چه نازه هزار ماشاله به شما
فهیمه مامان سینا
7 دی 91 15:08
کجایی پس؟؟ نقاشیه جدید میخوایم یالا
مامان فرنیا
10 دی 91 20:21
واقعا نقاشی قشنگیه خیلی هنرمند است
مامان شایان
4 بهمن 91 16:03
عزیزم وبلاگتون خیلی قشنگ و جذابه. من کیلیپ برای تولد و جشن دندونی و نامزدی و عقد و هر مناسبتی که باشه درست می کنم. که می تونید تو جشن پخش کنید و یا به عنوان هدیه و یا سورپرایز به دوست و یا هر عزیزی که دوست دارید هدیه بدبد. هر جا باشید مشکلی نیست. اگه دوست داشتید لطفا با من تبادل لینک کنید. خوشحال می شم.