اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

الیناگلینا

جمعه شب

1392/2/22 13:18
نویسنده : فاطمه
240 بازدید
اشتراک گذاری

٢١/٠٢/٩٢

عزیز دلم ،جمعه شب خاله فریبا اینا را واسه شام دعوت کرده بودم که عمه ام اینا که عصر خونه عزیز جون(دیدن آقا جون) اومده بودند موندند واسه شام و اونها هم با عزیز اینا اومدند پایین .من هم که ما شا ا... دستم به کم عادت نکرده چهار نفر مهمون اضافه شد ولی غذا رسید و یه چیزی هم اضافه موند .البته مامان هم خودش سهم مهمونهاش غذا درست کرده بود ولی اگه درست نمی کرد هم غذای ما کافی بود ..در کل خیلی خوش گذشت مخصوصاً‌به تو گلم ،آخه تو عاشق مهمونی .اون شب هم با محمد رضا بازیت گرفته بود .محمد هم ما شا ا.. خیلی تپل و شیرینه و چون خیلی بچه آرومیه،تو ازش خوشت اومده بود(با کسایی که خیلی بهت گیر ندهند دوست می شی) و می رفتی بغلش می کردی،بوسش می کردی بهش میگفتی :دوستت دارم .بعد به همه می گفتی که دستمون را باز کنیم و بگیم :من من . و تو انتخاب کنی که کی را بغل کنی :انتخاب هات هم انحصاری بود: محمد رضا، عمو بهنام و پریسا.بقیه مون هم که سیاهی لشکر بودیم.

یه کار بامزه هم از مامانی یاد رفتی (عکس گرفتن)چون هر چی می شه من یا خودم دوربین را میارم یا به بابایی می گم که دوربین را بیار که عکست را بندازیم در کل سعی ام اینه که با همه لباسهات عکس داشته باشی .وقتی مهمون میاد و چند نفر کنار هم می شینند دخترم عکاس میشه و مثلاً عکس می گیره .باید حتما ژستی که تو می گی را بگیریم بعد می شینی و عکس می اندازی.ژستت من درآردی ات هم اینه که یه گوشمون را بگیریم و سر مون را به همون طرف خم کنیم.اما خودت اصلا نمی گذاری یه عکس درست و حسابی ازت بگیریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
22 اردیبهشت 92 13:34
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .
فهیمه مامان سینا
22 اردیبهشت 92 17:21
سینا هم زیاد از اونایی که بهش زیاد گیر بدن خوشش نمیاد و دوروبرشون نمیره چه خوب که بهتون خوش گذشته عکس پس چرا نمیذاری فاطمه منتظر عکسای جدید هستم ها یادت نره
نسیم-مامان آرتین
23 اردیبهشت 92 9:19
فاطمه جون دستت درد نکنه ایشالا پاگشای دایی رضا بعدشم این خانم خانما
بهار(مامانی شهراد)
25 اردیبهشت 92 14:16
عزیزم خیلی وقته که از گل دخترمون عکس نذاشتیااااا
مامان فرنيا
25 اردیبهشت 92 14:30
عجب براي خودش بازار گرمي ميكنه اين دختر ماماني نگران نباش اصلا رو دستت نميمونه حالا اين ژست خوشگل از كجا به ذهنش رسيده؟
مامان نوژا
4 خرداد 92 8:19
هزار ماشالله به این دختر مهمون نواز