اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

الیناگلینا

آخرین روز کاری سال 91

1392/2/21 16:49
نویسنده : فاطمه
245 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامان اول از همه بگم که بازم علت مریضی ات این بود که دندون در میاوردی.دندون آسیاب(سمت چپ- پایین)مونده بود که به سلامتی در اومد. دیروز که از سر کار برگشتم دندونت را نشون می دی می گی :مامان ببین.البته شب قبلش شام خوردنی حدس زدم و گفتم به عزیز که نکنه دندون در میاره که خوشگلم مریض شده که فرداش دیدم که یه سفیدی از لثه ات جوانه زده.

امروز هم ٢٨ اسفند ٩١ آخرین روز کاری که اومدیم و تا ١٦ فروردین ٩٢ خونه ایم عزیزم .البته تا به حال تو این ١٢ سالی که کار کردم هیچ عیدی اینقدر تعطیلات نداشتیم.امیدوارم به همه خوش بگذره و بتونیم از این تعطیلات استفاده کنیم و لذت ببریم.

امروز مامانی زود میاد خونه عزیزم آخه بعد از ظهر عمو بهنام اینا  واسه خاله جون عیدی میارن .باید اومدم سریع آماده بشم امیدوارم تا من بیام عزیز تو را آماده کنه .

دیروز عصر رفتم یه کم وسایل هفت سین خریدم تو این نبود وقت حالا می خوام هفت سین هم درست کنم  ماهی و سبزه هم واسه دخترکم خریدم .

٢٨/١٢/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس مامان باران
30 اسفند 91 15:26
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم