اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

الیناگلینا

مرداد ماه

1392/5/8 16:34
نویسنده : فاطمه
445 بازدید
اشتراک گذاری

 

مرداد ماه، ماه خوبی واسه مامان و بابا .

تاریخ عقد:         ٠٢/٠٥/٨٥

تاریخ جشن عقد کنون:    ٢٠/٠٥/٨٥

تاریخ عروسی:     ٠٤/٠٥/٨٦

 

شب عقدمون مهمون بابايي بوديم طبق روال گذشته كه قرار گذاشتيم شب سالگرد ازدواجمون را بريم هتل بزرگ شام بخوريم .ايندفعه هم براي سومين بار با شما رفتيم .امسال از پارسال خانوم تر بودي و مودب نشسته بودي و مثل پارسال بدو بدو نمي كردي و سرجات نشسته بودي.قربون اون خانوميت بشم من.بعد از اينكه شام خورديم رفتيم شهر بازي و تو مثل هميشه جرات نكردي سوار چيزي بشي فقط به بچه هايي كه سوار تاب شده بودند نگاه مي كردي و مي خنديدي .توي استخر توپ هم گريه مي كردي كه بري اما نه تنهايي با بابايي!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما هم كه ديديم شما وقت خوابت رسيده و داري هزيون (آخه نزديك خوابت خيلي بد اخلاق مي شي و واقعا قاطي مي كني) مي گي برگشتيم خونه.شب خيلي خوبي بود خاطره هاي 7 سال پيش توي شهربازي برامون زنده شد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بابای الیسا
4 مرداد 92 13:13
امیدوارم همیشه به خوشی باشه براتون عزیزم.
مامان نوژا
5 مرداد 92 9:04
امیدوارم همیشه این ماه واشتون ماه خوب و شادیهاتون باشه
نسیم-مامان آرتین
5 مرداد 92 12:09
فاطمه جون خیلی خیلی مبارک باشه ایشالا سالیان سال با خوشی در کنارهم زندگی شادی داشته باشید
ارلا
5 مرداد 92 12:17
عالی بود گلم
مامان روشا
7 مرداد 92 10:17
به به مرداد باران باشید از خوشی و سلامتی ما هم ازدواجمان مردادی ست 10/5/87
مامان ریحانه جون
11 مرداد 92 2:09
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
نرگس مامان باران قلنبه
11 مرداد 92 13:47
فاطمه جون ایشالا سالیان سال با عشق این روز بزرگ رو با الینا جونم و همسرتون جشن بگیرید
مامان فرنيا
12 مرداد 92 13:13
سلام عجيبه من واسه اين پست كامنت گذاشته بودم هنوز تاييد نكرديد يا كامنت من توي راه غيب شده من هم موافقم ماه مرداد ماه خوبيه اخه من هم متولد مرداد هستم