اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

الیناگلینا

16 مهر روز کودک

1392/7/17 10:38
نویسنده : فاطمه
289 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم دختر مهربونم امروز هم روز کودک و هم ٣٥ ماهگیته.گل دخترم دقیقاً یک ماه تا تولدت مونده.دیروز با بابایی می خواستیم واسه روز کودک یه اسباب بازی واست هدیه بگیریم.اما باز هم از زیروتن سر در آوردیم چون هر چی فکر کردیم در مورد اسباب بازی به توافق نرسیدیم واسه همین هم یه دست بلوز و شلوار راحتی خیلی ناز و یه بلوز زیر سرافونی واست خریدیم.مبارکت باشه عزیزم .اگه بتونیم بعد از ظهر می ریم موسسه روزبه.

بعداً نوشت:

عصر تا بيام خونه و بريم ساعت شش شد.رفتيم موسسه ولي ديگه آخر برنامه رسيديم و هوا هم تاريك شده بود اينقدر سرد بود كه داشتيم  يخ مي زديم .يه دور كوچولو زديم وبرگشتيم.

موسسه خيريه روزبه

روز كودك

الينا و طنين جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه ی آتنا
16 مهر 92 12:52
ین خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
فروشگاه عروسک های بافتنی
16 مهر 92 12:56
فروشگاه عروسک هاي بافتني زيبا انواع عروسکهاي بافتني را در طرح ها و رنگهاي زيبا مي توانيد در اين فروشگاه سفارش دهيد. کليه محصولات فروشگاه از نخ و کاموا اکرليک مرغوب بافته شده است. وداخل عروسک از الياف پلي استر و قابل شستشو پر شده است.بهترين هديه براي کودک و مناسب براي سيسموني. انواع عروسکهاي بافتني،آويز اتاق کودک بافتني،سر کليدي بافتني،وسايل تزييني کريسمس و ... منتظر حضور گرمتان هستيم. www.aroosak92.blogfa.com
مامان فرنيا
17 مهر 92 15:21
عزيزم روز كودك مبارك ببخشيد با تاخير تبريك ميگم ديروز خيلي سرم شلوغ بود فقط تونستم يك مطلب كوچولو واسه دختري بنويسم
مامان فرنيا
17 مهر 92 15:24
ماماني مگه شما كجاييد كه هوا اينقدر سرد بود؟