اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

الیناگلینا

اتمام پروژه کارشناسی ارشد بابا

1393/6/19 14:16
نویسنده : فاطمه
237 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنيينم يكشنبه 16/06/93 روز خوش يمني بود بابايي پايان نامه اش را كه نتيجه سه سال زحمتش بود ارائه داد و از نمره 18 نمره 75/17 گرفت  كه از بركت تولد امام رضا(ع)  بود.من هم اون روز را مرخصي گرفتم تا كنار بابا باشم و آخر سر به بابايي از طرف تو گل هديه كنم  واقعاً دلم مي خواست تو يه كم بزرگتر بودي و اين كار را مي كردي ولي مي دونستم كه از حوصله تو خارج كه ببرمت اونجا بموني.خلاصه بعد از دفاع از اساتيد محترم  پذيرائي كرديم و بعدش بيرون منتظر شديم تا صورتجلسه را بنويسند و نمره بدهند.شب هم مهمون دعوت كرديم كه بالاخره تو مراسم شاديهامون دور هم باشيم .خاله فريبا و عمو بهنام واسه بابايي يه دسته گل خوشگل آوردند. عمه ها و عزيز جون لطف كردن يه بلوز واسه بابايي خريدن و مادر جون هم يه جعبه شيريني خريده بود و قورمه سبزي واسه مهموني مون زحمت كشيده بود آماده كرده بود.من هم از طرف خودم و بابايي از مادر جون به خاطر اينكه تو اين چند سال ما را  حمايت كردن و  بابايي تونست با خيال راحت درسش را تموم كنه تشكر مي كنم  و از خدا مي خوام كه هميشه سلامت باشه.

پسندها (1)

نظرات (3)

آویسا
22 شهریور 93 1:32
مبارکه مبارکه
مامان فرنيا
22 شهریور 93 9:15
موفقيت بابايي را تبريك ميگم انشالله فارغ التحصيلي گل دختر
سحر
23 شهریور 93 15:49
سلام عزیزم، ممنون که به من سر زدید. حتماً سعی می کنم تا موقع تولد دختر نازت تم پروانه رو کامل تر کنم و عدد 4 رو هم برات طراحی کنم.