اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

الیناگلینا

حرفهای شیرینت

1393/10/3 9:35
نویسنده : فاطمه
401 بازدید
اشتراک گذاری

 

-زنگ زدم خونه باهات حرف بزنم .مي گم سلام خوبي الينا جون خوش مي گذره دخترم .جواب مي دي:نه مگه شهربازي خوش بگذره.

-يه شب تو خونه به بابا مي گم صبح (سر كار )رفتني بريم نون هم بخريم .يهو با حالت ناراحتي مي گي: آره ديگه شما خودتون خوش مي گذرونيد . 

-وقتي خونه خودمون مي برمت دستشويي .واسه اينكه برگردي با فوم دستات را بشوري.دست مي زني به ديوار و مي گي :مامان يه جايي دست زدم .دستهام را بشورم .منم مي گم :مگه نگفتم تو دستشويي دست به هيچ جا نزن. باشه بشور اما خودت را خيس نكن .

-كارتون باب اسفنجي نگاه مي كردي اما نمي دونستي اولي بود يا دومي.(دو قسمت پشت سر هم مي ده) به بابا مي گفتي بابا يكي ديگه مي ده يا گريه كنم.ما هم مونديم بخنديم يا ...

-شب يلدا رفتيم خونه عزيز جون مهرسام هم اونجا بود .مهرسام  هم نزديك دو هفته است كه راه مي ره . و اون شب هم با ذوق بسيار از اين ور اتاق مي رفت اونور و باز برمي گشت .به تو و مخصوصاً موهات و گل سر هات هم خيلي علاقمنده .با ذوق كه مي اومد پيشت با عصبانيت بهش مي گي چرا اينقدر به من فكر مي ني .به من فكر نكن(يعني دنبالم نيا) به مامانت فكر كن ، به آقا جون فكر كن، به مامانت فكر كن به به بابام فكر كن.....

پسندها (3)

نظرات (4)

عمه فروغ
3 دی 93 10:03
عزيزم قربون اين دختر شيرين زبون
حدیث
3 دی 93 12:38
سلام خاله جوووووونم من حدیثم توجشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم.میشه بهم رای بدین؟؟؟ اگه تونستین به دوستاتونم بگین لطفا! یه دنیا ممنونتیم به مام سربزنین دوست شیم منتظرتونیم
مامان پارسا
6 دی 93 9:43
سلام دوست عزیز، دختر زیبایی دارید، خدا حفظش کنه. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان فرنيا
7 دی 93 13:31
ماشالله به اين دختر شيرين زبون من موندم اين حاضر جوابيها را از كي ياد ميگيرن لطفا به بچه هاي كوچولو بگيد اينقدر به گل دخترمون فكر نكنن