اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

الیناگلینا

بوس می دم

1392/2/18 14:16
نویسنده : فاطمه
385 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

از دیروز یاد گرفتم که وقتی می گن الینا بوس بده سرم را خم می کنم و بهشون بوس می دم و کلی همه قربون صدقه ام می رن. البته من خیلی وقته هر چی بهم می گن را کاملاً می فهمم و عکس العمل نشون می دم آخه من دخمل عاقلی ام

دیشب عمه نرگس و صبا اومدن خونه ما، منم که عاشق صبا ام، وقتی دیدمش خیلی ذوق کردم و توی ماشین کلی دالی بازی کردیم و از خوشحالی نمی دونستم چی کار کنم .وقتی هم که خونه رسیدیم کلی باهاش توپ بازی کردم .

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشیدا کوچولو
2 آبان 90 13:07
وای الینا جون با این لبای کوشولوی خوشمزات خاله ای نازت رو برم که اینقدر نازی