اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

الیناگلینا

روز مادر

1392/2/10 14:33
نویسنده : فاطمه
225 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر عزیزم نور چشمانت گرمی بخش وجودم است.

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/card_postal_rooze_madar_en/12142259928.jpg

دختر عزيز تر از جانم يه روز خودت مادر مي شي و مي فهمي كه چقدر حس شيرينيه، وقتي بچه نازت شيرين زبوني كنه و ازت دل ببره.امروز كه زنگ زدم خونه عزيز، گوشي را تو برداشتي اولش كه مي پرسي مامان تو چوجايي؟بعد كه من مي گم سركارم .با اعتراض مي گي كه تو نرو سر كار. بعد مي گم :الينا جون سرما خوردم .با مهربوني جواب مي دي:شربت بخور خوب شي.

مي دونم كه حس خيلي بدي كه از خواب كه بيدار مي شي من پيشت نيستم(خودم كه بچه بودم اگه يه مدت مامان خونه نمي شد احساس ترس و نگراني بهم دست مي داد) و از جهتي خيلي خيالم راحته كه عشقم را دسته فرشته مهربوني سپردم كه خيلي از من بهتر و خوش اخلاق تر و دلسوز تره و تو را از منم بيشتر دوست داره.اميدوارم كه سايه مهربونش هميشه روي سرمون باشه كه اينقدر از جون و دل براي ما مايه مي گذاره .مي دونم كه نمي شه هيچوقت محبت هاش را جبران كنم ولي از ته دل مي گم كه: مادر عزيزم دوستت دارم و به بودنت افتخار مي كنم روزت مبارك.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهیمه مامان سینا
13 اردیبهشت 92 16:51
روزت مبارک فاطمه جون
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 8:35
مهربانیت را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت رابوسیده روزتان از امروز تا همیشه مبارک