اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

الیناگلینا

تولد

1392/6/25 19:40
نویسنده : فاطمه
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعد از ظهر جمعه ٠٨/٠٦/٩٢

هفته گذشته دقیقاً این ساعت رفتیم تولد صبا (1 شهریور).من و بابایی متولد1 شهریوریم و صبا جون هم 2 شهریور .که امسال عمه نرگس تصمیم گرفت براش تولد بگیره و برای اینکه مامان هم بتونه از اول جشن حضور داشته باشه یه روز زودتر یعنی جمعه برای صبا جون جشن گرفت.خیلی خیلی خوش گذشت و روز خیلی خوبی بود .در واقع تولد مامان و بابا بود. عزیز دلم من هم صبح که بیدار شدم یه کیک و دایی جون هم یه معجون خوشمزه درست کرده بود واسه خودمون یه جشن کوچولو گرفتیم.

 تولد صبا به پیشنهاد من تم پرنسسی بود چون صبا خیلی دوست داره.کلی با عمه نرگس گشتیم تا بشقاب و لیوان از بازار پیدا کردیم و ریسه هاش را هم با مقوای رنگی درست کرده بودم و تزیینات اتاقش هم من انجام دادم.پنجشنبه عصر هم رفتیم به عمه نرگس کمک کردیم و الویه عصرونه اش  را آماده کردیم.تو جشن هم دختر خوبی بودی و مامانی را اذیت نکردی و فقط طبق روال گذشته نمی گذاری ازت عکس بگیرم. 

 

و اما یه خبر

.

.

. عمه اکرم هم نی نی داره و نی نی اش هم پسره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان فرنيا
10 شهریور 92 11:32
عجب عروس خوشگلي با لباس سفيد شبيه فرشته ها شدي تولد صبا جون ومامانو بابايي مبارك
نسیم-مامان آرتین
10 شهریور 92 13:40
تــــــــولدتون مبارک
مامان بابای الیسا
11 شهریور 92 1:22
ای جونم عروس خانم خوش اخلاق که مامانی رو اذییت نکردی
مامان روشا
12 شهریور 92 9:28
همیشه ب مهمونی و تولد پسدختر گل ما کو؟ عکس هاش نبود
مامان روشا
12 شهریور 92 13:30
واقعا نشناختمش باورم نمیشه خیلی به نظرم برگ تر و خانوم تر از قبل اومد خدا حفظش کنه
ارلا
13 شهریور 92 12:45
سلام مبارکه گلم