اليناالينا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

الیناگلینا

عروسی سپیده جون

1392/6/25 19:33
نویسنده : فاطمه
3,387 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکسای عروسی سپيده جون٢٠/٠٦/٩٢

عزيزان:معين،صدرا،الينا،زهرا،ساغر 

خوشگلا:صدرا،الينا،معين 

مبینا جون

ایلیا و الینای نازم

 

 

عروسي سپيده جون چهارشنبه بود و ماماني مجبور بود مرخصي بگيره .منم از قبل يادم رفته بود وقت آرايشگاه بگيرم و يه هفته مونده به عروسي يادم افتاد كه ديگه دير شده بود و بهم وقت ندادن.اين شد كه از عمه زهرا خواهش كرديم كه بياد خونمون و موهاي مامان و خاله ها را درست كنه كه زحمت كشيد اومد و خيلي هم خوب درست كرد.عروسيشون باغ گلسار بود و مهمونهاشون هم خيلي زياد نبود .در كل عروسي خيلي خودموني بود و خوش گذشت .دختر مامان كه از اول تا آخر وسط بود و موقع رقصيدن به مامان مي گفتي به من نگاه كن با من برقص. موقع نهار مادر جون قوره سبزي درست كرده بود اما تو بازيگوشي كردي و نهار نخوردي.مامان هم گفت قبل از رفتن به عروسي مي خواستم بهت غذا بدم اما يادم رفت ولي يادم بود واست خوراكي بردارم .يكساعت بعد اينكه اونقدر وسط قر دادي و رقصيدي خوراكي دادم خوردي و خاله جون هم بهت ميوه و شيريني داد تا ساعت 10 ته دلت را گرفته بود اما ساعت 10 بود كه صدات در اومد من گشنمه منم هيچي كاري نمي تونستم بكنم فقط دعا دعا مي كردم كه شام را زودتر سرو كنند كه 10:15 سوپ و ماست را آوردند يه كم خوردي اما شامت را براي اولين بار اينقدر كامل و دلچسب مي خوردي. نوش جونت.بعد از شام هم رفتيم بيرون تو باغ پيش بابايي نشستيم چون با هم بوديم خيلي خوش گذشتتو ديگه خوابيدي خيلي خسته بودي عزيزم.

خاله جون يادت داده وقتي صدات كرديم بگو جان دلم،منم كه عاشق شيرين زبونيت مي گم جون دلم ، مي گي جون دلم نه جاااان دلم.

مي گيم آدرسمون كجاست الينا.مي گي علي بالاد،نسترن15

وقتي مي گيم الينا فلان شعررا بخون بدون هيچ ادايي شروع مي كني شعر را مي خوني.مثل بعضي از بچه ها كه خجالت مي كشند تو جمع شعر اينا بخونن نيستس .خدا را شكر چون آدم خيلي حرص مي خوره از دست اينجور بچه ها.

از كلمه زهر مار خوشت مي ياد از طرفي مي دوني كه بد، بگي ما ناراحت مي شيم:با يه سياستي يه جمله مي گي ده تا زهر مار توشه:مامان من زهر مار نمي گم،هاپو بي ادبه مي گه زهر مار،زهر مار بده زهرمار نگي ياااااااا.

عاشق كتاب ياسمن آشپز باشي هستي .شعرش را هم يه جاهايي اش راحفظي: گريه نكن عزيزم، بزرگ مي شي تو كم كم، هر كاري وقتي داره، توي دلت نيار غم .

به خاله فرزانه موقعي كه كارش داري مي گي:خاله جون فرزانه.مخصوصا موقعي كه مي خواد كارتون بذاره برات يا لاك بزنه.اي دختر سياستمدار.

90% خوابهايي كه مي بيني به خاله فرزانه مربوطه و معمولا با گريه از خواب پا مي شي.اونشب بابايي مي پرسه چه خوابي ديدي كه ترسيدي بازم در حين تعريف كردن اسم فرزانه جون را مي بري كه هاپو خورده يا ....

یه بازی ای که تو دوست داری اینه که من یه طرف لپت را می خورم می گم قند قند،اون طرف شکر شکر،چونه: عسل عسل.بعد نوبت بینی می رسه .می گم حتماً این قلقلی هم خوشمزه است .بعد که خوردم سرفه می کنم می گم اه اه .بعد تو بهم الکی آب می دی.تموم می شه و این دفعه برعکس تو بامن این بازی را تکرار می کنی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان فرنيا
20 شهریور 92 9:07
پست بعدي عكسهاي عروسي درسته؟
محبوبه مامان الینا
23 شهریور 92 11:47
به به یه الینای ناز و دوست داشتنی دیگه تولدت هم پیشاپیش مبارک نازگل خانوم عزیزم رمزو خصوصی فرستادم
مامان روشا
24 شهریور 92 8:46
چه دختر نازی چه لباس قشنگی ماشاالله به این دختر ناز همیشه به عروسی و شادی
مامی سویل
24 شهریور 92 11:33
الینا جونم تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم چه عکسای خوشگلی انداختی عروسک
مامی سویل
24 شهریور 92 13:33
خصوصی داری گلم
نسیم-مامان آرتین
24 شهریور 92 14:17
همیشه به عروسیچقدر لباس قرمز بهت میاد خانم گل
نرگس مامان باران
24 شهریور 92 19:16
ماشالا رنگ قرمز خیلی بهت میاد عروسکم
مامان ملینا
25 شهریور 92 8:27
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زیدن .منم خوشحال شدم که یه دوست همشهری پیدا کردم .خدا الینا رو واستون نگه داره خیلی ناز و شیرینه.لینکتون کردم .خصوصی داری.
مامان فرنيا
25 شهریور 92 12:05
عجب دختر خوشگلي ماشالله اشكال نداره ماماني عكسها كمه اما خيلي قشنگن
مامان فرنيا
25 شهریور 92 12:55
واي حرفهاي سياسي بما زديد
مامان فرنيا
26 شهریور 92 14:29
ان لباس صورتيه خيلي خوش رنگه عروس خانمه پس چرا صورتيه؟
مامان فرنيا
26 شهریور 92 14:30
تازه بازي شما و دختري را ديدم عجب بازي بامزه ايه بايد با فرنيا امتحانش كنم
مامان بابای الیسا
27 شهریور 92 22:47
عزیزم همیشه به جشن و شادی چه ناز شدی خوشگلم
مامان ملینا
23 مهر 92 13:44
ان شالله عروسی دخملی ناز